Tuesday, May 7, 2019

Salam Ramadan tahun 2019

Assalamualaikum dan salam sejahtera.

Dah masuk dua hari berpuasa.

Setakat ini, alhamdulillah masih boleh bertahan lagi.

Cuma,tekak rasa haus sahaja...

Cuaca agak panas sedikit.

Lagipun saya baru nak sembuh demam.

Kadangkala rasa tak selesa juga badan.

Dua hari saya tak pergi berniaga.

Cuma hantar order kerisik kepada pelanggan sahaja.

Agaknya macam mana mereka yang bekerja berat tu ya?

Hebat sungguh kudrat mereka.

Salam Ramadan kepada semua yang membaca atau terbaca post saya ini.

Semoga diberi kesihatan yang baik dan dapat meneruskan puasa.

insya-Allah...

Amin.

8 comments:

Muhammad Naim Abdullah said...

selamat berpuasa bro

Riyanlaiyan said...

Assalamualaikum..
Salam ukwah dari saya untuk anda..

Jom follow blog https://www.iyaseo.id/

Tinggalkan komen dan saya akan cuba membalas komen anda..
Saya akan berusaha membalas kunjungan anda jika berkesempatan..
Komen yang baik2 sahaja ye..
Semoga ikatan ukhwah kita akan berterusan..

Terima kasih sekali lagi..

ejulz said...

Salam Ramadhan..

At-Tarmizi said...

Muhammad Naim Abdullah salam Ramadhan juga bro =)

At-Tarmizi said...

iyaseo.id walaikumsalam,insya-Allah =)

At-Tarmizi said...

ejulz salam Ramadhan =)

mamapp said...

Selamat berpuasa ya

At-Tarmizi said...

mamapp terima kasih =)

Post a Comment