Thursday, November 8, 2018

Daripada dulu

Assalamualaikum dan salam sejahtera.

Entah kenapa, daripada dulu lagi jika saya order makanan dekat kedai atau warung mesti ada hal yang berlaku.

Sebagai contoh,jika keluar makan dengan kawan, saya pesan makanan yang sama dengan kawan,tapi kadangkala kawan saya dapat ordernya..saya pula tak dapat.

Kadangkala saya order dulu daripada orang lain tapi saya yang selalu dapat lambat..

Selalu juga dulu kena perli dengan kawan,biar saya order dulu takut nanti mereka dah habis makan,baru pesanan saya sampai...

Entahlah...

Kalau sesekali berlaku tak apalah,ini seolah-olah dah jadi kebiasaan untuk sesuatu hal berlaku..

Kenapa ya?

12 comments:

Cuya said...

Barangkali ada misteri yang perlu dirungkai...hehehe.takpela.anggap jela tu dugaan awk..terus tabah dan order makanan!

PeRdU cINta said...

Allah nak hadiahkan hikmah..

Abam Kie said...

sebaiknya kita order menu yg sama je. sama2 siap gitu.

plain83 said...

Sis biasa terkena jugak macam ni, rasa sedihnya lain macam je huhuu...

Etuza Etuza said...

Kesian juga ya..tak apa fikir positif ya. Bawa bertenang ..

At-Tarmizi said...

Cuya hahaha

At-Tarmizi said...

PeRdU cINta mudahan begitulah

At-Tarmizi said...

Abam Kie kadang order sama Cikgu tapi lambat juga dapat

At-Tarmizi said...

plain83 sedih kan Sis

At-Tarmizi said...

Etuza Etuza hahaha..dalam proses belajar Cikgu

Etuza Etuza said...

Insha allah akan ada sinar menghampiri. Sinar iman pastinya selalu ada..

Dunia Zumal said...

Alahai kesiannya, zumal pun kekadang jadi juga perkara camtu

Post a Comment