Saturday, July 9, 2016

Selamat Hari Raya Aidilfitri 1437 Hijrah

Dengan nama Allah s.w.t yang Maha Pemurah lagi Maha Penyayang...


Selamat menyambut Aidilfitri 1437 Hijrah...


Image result for hari raya


Sudah hampir tamat cuti seminggu hari raya.......harus pulang meneruskan latihan Skim Latihan 1 Malaysia Telekom Malaysia.......

Saudara-mara yang datang, kenalan yang bertandang.......melihat mereka yang lebih stabil buat diri berasa cemburu.....tetapi mereka semua berhak mendapatkannya kerana usaha mereka yang setimpal dengan perkara yang diperolehi..........

Saudara-mara yang lebih muda sudah mempunyai kerjaya yang stabil, aset dan sebagainya...sedangkan saya masih tercari-cari arah tuju dalam hidup ini.........

Selepas ini tidak pasti perkara yang harus dilalui semasa menjalani kursus,harapnya dapat melaksanakan segala tugas yang diberi.............


Kehidupan selepas ini juga tidak pasti, masih adakah rumah untuk saya berteduh nanti,mampukah saya membayar hutang PTPTN sehingga selesai, apakah kerjaya saya nanti,bagaimana kehidupan akan datang masih samar dan misteri........

Doakan yang terbaik untuk saya..........

Moga ada manfaatnya "post" kali ini,

Insya-Allah...

amin.

0 comments:

Post a Comment