Wednesday, October 2, 2013

Hilang kertas MUET dan "pendrive" moga dapat dijadikan iktibar dari kisah ini dan amal daripada saya~hamba Allah yang lemah...(Ahmad Tarmizi b.Mohktar)

Dengan nama Allah s.w.t yang Maha Pemurah lagi Maha Penyayang...

Terima kasih ya Allah kerana memperkenan doa saya-Ahmad Tarmizi b.Mohktar layak bergraduat bulan November 2013...

Saya~hamba Allah yang lemah ini..asyik hilang barang,benda dan sebagainya.......

Baru-baru ini hilang kertas MUET..dan saat "post" ini ditulis..saya~hamba Allah yang lemah telah hilang "pendrive"..

Kecuaian...lupa..alpa...merupakan satu perkara yang merugikan......

Saya percaya Kalian Generasi Selepas Diri yang HEBAT...kurang mempunyai sikap cuai,alpa,lupa......jika hilang sesuatu perkara atau benda..itu biasa..kerana manusia itu lemah dan lupa.....tetapi Kalian Generasi Selepas Diri akan mengatasi dan memperbaiki sikap ini kerana Kalian~HEBAT...


insya-Allah..............................................................

amin.

0 comments:

Post a Comment