Wednesday, April 3, 2013

Semoga kita semua ditempatkan dalam kalangan orang beriman..amin.

Dengan nama Allah yang Maha Pemurah lagi Maha Penyayang...

Bulan Mac dah habis...
Memasuki bulan April...dengan kesedihan..ibu Aiman-telah meninggal dunia pada 2/3/2013...moga dia ditempatkan di kalangan orang beriman...amin
...............................................................................................................................................................................................................................................................................................................................................................................................................................................................................................................................................................................................................................................................................................................................................................................................................


Insya-Allah

Saya..Ahmad Tarmizi bin Mohktar...seorang hamba Allah...hamba yang lemah dan  mudah lupa...akan cuba berkongsi nasihat dan panduan yang saya dapat dari guru,ustaz,kawan,emak saya,abang saya dan sesiapa sahaja yang sudi memberi nasihat...dan disusuli dengan harapan supaya kalian yang membaca catitan di blog ini mendoakan supaya matlamat dan cita-cita saya tercapai.

Mudah-mudahan..ini dapat menjadi amal saya bila saya meninggal dunia.......

amin.

Buat masa ini,sedekahkanlah al-fatihah kepada arwah bapa saya,Mohktar bin Manaf,arwah ibu Aiman Sa'diah bte Abdul Hamid,diri saya dan seluruh umat Islam...tolong.

0 comments:

Post a Comment