Pagis

Saturday, June 8, 2013

Bangun tidur terus tengok video lucah...betapa hinanya saya..

Dengan nama Allah yang Maha Pemurah lagi Maha Penyayang...

Saya telah mendengar khutbah Jumaat yang antara isinya supaya jangan menghampiri zina..seperti menonton video lucah...

Tetapi saya~hamba Allah yang lemah...

Telah memulakan hari ini sekali lagi dengan salah..tidak solat subuh..dan bertambah salah bila...

Saya telah menonton video lucah menerusi "link" yang dikongsi di laman "facebook"

Alangkah hinanya saya...

Saya~hamba Allah yang lemah telah melakukan kesilapan..dan lebih teruk lagi...

Saya telah menonton video lucah seminggu sebelum keputusan peperiksaan saya keluar..dan kini saya telah menonton video lucah sebelum saya periksa!!!

Alangkah sombong dan kurang cerdiknya saya....

Maafkan saya ya Allah s.w.t

~Buat Kalian Generasi selepas diri yang HEBAT...tolong ikut isi khutbah Jumaat..ya saya~hamba Allah yang lemah ini mustahil untuk memberi nasihat..kerana saya menonton video lucah jadi mustahil untuk saya melarang..tetapi sampai ke saat "post" ini ditulis..saya masih bergelut untuk tidak menonton video lucah...seperti kata-kata Dr.Zaiton..penyelaras dan pensyarah saya...dan semoga kata-kata ini menjadi satu amal kepada Dr.Zaiton dan mudah-mudahan menjadi ilmu berguna serta dapat menjadi amal kepada saya juga.....

"Alah bisa tegal biasa...maka jangan mula buat benda jahat kerana nanti akan biasa membuat benda jahat"

Tetapi..kalian tidak akan menonton video lucah..kerana kalian HEBAT...insya-Allah...

amin.


0 comments:

Post a Comment